Obsługa informatyczna firm
Przez wsparcie Państwa firmy gwarantujemy jej rozwój, zapewniamy kompleksową obsługę
w zakresie pomocy technicznej, oprogramowania, serwisu, administracji serwerami oraz zarządzania siecią komputerową.
Dzięki tak szerokiemu wsparciu umożliwiamy ograniczenie kosztów utrzymania odrębnego działu IT w każdej firmie do zera, ponieważ nasze działania w pełni go zastępują. Gwarantujemy szybką, skuteczną i ciągłą pracę na terenie całego kraju. Nasi wykwalifikowani pracownicy zapewniają profesjonalne doradztwo i skuteczne działanie oraz dostęp do wysokiej klasy sprzętów i urządzeń.
Nasza współpraca zawsze opiera się na celach naszych klientów, a efektywne działania dają odzwierciedlenie w sukcesach kontrahentów.
W ramach podjętej współpracy zapewniamy:
- Redukcję kosztów związanych z zatrudnieniem kadry IT, wynagrodzeń pozafinansowych oraz szkoleń i podnoszenia ich kwalifikacji. Ponadto gwarantujemy stałe koszty na podstawie ustalonego abonamentu oraz bezpłatne urządzenia zastępcze w razie awarii. Optymalizujemy koszty związane z oprogramowaniem i sprzętem oraz koszta zewnętrzne np. licencje.
- Bezpieczeństwo, które obejmuje zabezpieczenie danych, tworzenie kopii zapasowych, ochronę przed niepożądanymi działaniami z zewnątrz firmy oraz zagrożeń ze strony pracowników. Strzeżemy legalności by uniknąć konsekwencji używania nielegalnego oprogramowania oraz tworzymy zgodną z potrzebami przedsiębiorstwa politykę bezpieczeństwa.
- Nieustanność pracy dzięki, której stale monitorujemy pracę urządzeń, zapewniamy szybką reakcję na zgłaszane problemy, przez co redukujemy czas przestoju pracy, odbieramy zgłoszenia niezależnie od pory przez 7 dni w tygodniu.
I linia wsparcia – HELPDESK
Codzienne, natychmiastowe wsparcie dla użytkowników systemu oraz piecza nad sprzętem IT
Rozwiązujemy problemy w zależności od potrzeby zdalnie lub z dojazdem do klienta
Służymy pomocą przez 24/7
Obsługujemy i serwisujemy wszelkie oprogramowania oraz urządzenia
Doradzamy i umożliwiamy zakup i instalację sprzętu komputerowego oraz oprogramowania
Zabezpieczamy i chronimy dane (odzyskujemy dane)
Prowadzimy ewidencję sprzętu
Obsługujemy pod kątem technicznym konferencje, targi itp.
Zapewniamy: stały dostęp do usług (24/7), szybką reakcję na zgłoszenia, sprzęt zastępczy oraz raportowanie o wszystkich zgłoszeniach.
II linia wsparcia – administracja serwerami
Zarządzamy infrastrukturą IT w sposób, który zapewnia stabilność i ciągłość pracy
Utrzymujemy ciągłą pracę serwerów
Stale monitorujemy pracę urządzeń w celu zminimalizowania ryzyka awarii
Kontrolujemy działania usług i aplikacji
Podnosimy bezpieczeństwo przez wdrażanie nowych rozwiązań
Administrujemy systemy: Linux, Windows, systemy pocztowe
Umożliwiamy wirtualizację i migrację serwerów
Kompleksowe zarządzanie sieciami komputerowymi: projektowanie, dobór urządzeń, instalacja, wdrażanie i utrzymanie sieci. Stały nadzór nad pracą sieci, możliwość rozbudowy i jej modernizacji. Konfiguracje usług i urządzeń oraz diagnoza awarii.